Reklamace a vrácení zboží

Něco se pokazilo a je potřeba zboží reklamovat; anebo chcete využít práva na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě?
Na této stránce vám poradíme, jak na to.

Odstoupení od smlouvy

  1. Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Odstoupit od smlouvy však nemůžete mj. v případě zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání či pro vaši potřebu. 
  2. Za takové zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu považujeme mj. takové zboží, které Cyklodesign.cz u výrobce objednává a/nebo výrobce zhotovuje až na základě přijetí vaší objednávky. Na detailu zboží na www.cyklodesign.cz je toto zboží označeno jako zboží "na objednávku". V případě, že jste objednali zboží "na objednávku", stejné označení naleznete i v rekapitulaci objednávky, která vám byla zaslána e-mailem po přijetí objednávky do našeho systému.
  3. Pokud se nejedná o zboží "na objednávku" můžete od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Vaše rozhodnutí odstoupit od smlouvy nám prosím sdělte formou jednoznačného prohlášení - např. mailem na info@cyklodesign.cz anebo poštou na naši adresu Erbenova 2, 602 00 Brno, nezapoměňte také uvést telefon pro kurýra 608 305 202. Můžete (ale nemusíte) k tomu využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  4. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na naši adresu Erbenova 2, 602 00 Brno. Náklady spojené s navrácením zboží nesete vy.  Prosím neposílejte zboží na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené a v původním obalu a musí být schopno dalšího prodeje.
  5. Vaše peníze za zboží vám vrátíme bankovním převodem. Vrátíme vám i náklady na dodání zboží (tzn. dopravné za cestu zboží od nás k Vám) ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Platba vám bude uhrazena nejpozději do 14 dnů, co vrácené zboží od vás obdržíme. Prosíme počítejte s 5ti denní lhůtou na kontrolu vráceného zboží. Výše platby může být snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Pokud jste společně se zbožím obdrželi od nás dárek, vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i tento dárek.

Reklamace

Jak postupovat v případě poškození zboží při přepravě

Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte, zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozeno, i když obal byl neporušený, kontaktujte:

  • ZÁSILKOVNU nejpozději do 2 pracovních dnů na telefonním čísle 216 216 516.
  • v případě, že jste zboží převzali v odběrném místě, kontaktujte nás neprodlenně (do 2 pracovních dnů) na telefonním čísle 608 305 202, kde spolu domluvíme další postup. 

Současně pořiďte také fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si také obal i se všemi výplněmi pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.

Reklamace v záruční době

Zboží má minimální záruční dobu 24 měsíců (pokud není na faktuře uvedena záruční doba delší) a vztahuje se na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zásilky.  

Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu na naši adresu Erbenova 2, 602 00 Brno. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uschovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.

V případě, že si nebudete postupem jisti, kontaktujte nás e-mailem na info@cyklodesign.cz nebo telefonicky na čísle 608 305 202, rádi vám poradíme.

Adresa pro zasílání

Cyklodesign

Petra Kinterová
Erbenova 2
602 00 Brno

Telefon: 608 305 202 (vždy nutné uvést pro kurýra)

 

Dokument

Formulář pro odstoupení od smlouvy 

 

Dokument

Reklamační formulář